Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

O kruchych paznokciach, które potrzebują Waszej pomocy, pysznych ciasteczkach owsianych i małym outficie

Cześć Piękne :)

Jak mijają Wam początki weekendu majowego ? Pogoda nic a nic nas nie rozpieszcza niestety. A miało być tak pięknie !  Mieliśmy się wybrać z TŻ na piknik , do ZOO leniuchować na huśtawce w ogrodzie a chyba z tego wszystkiego pójdziemy w kaloszach i z parasolką na spacer.

Dziewczyny mam okropny problem ostatnio z paznokciami ! Są strasznie łamliwe , kruche .. Jak dwa dni nie pomaluję paznokci lakierem to mogę się pożegnać z jakąkolwiek długością :(
Może znacie jakieś dobre suplementy , wskazówki co do pielęgnacji.. Każda rada będzie cenna!

Jak wiecie napisałam maila do Aflofarm w sprawie pechowego opakowania Belissy Sun i niestety do tej pory nie dostałam żadnej odpowiedzi z ich strony. Ale spróbuję raz jeszcze a co mi tam :)


ramoneska - sklep fashionavenue.pl

bokserka - C&A
spodnie - Only / Vero Moda
kopertówka - Top Secret (wężowa skórka)
lity - allegro 


Jeśli macie ochotę uprzyjemnić sobie dzisiejszy ponury dzień to zapraszam na ciasteczka owsiane :) 
Pyszne i gotowe do chrupania :)





Ostatnio udało mi się zakupić te dwie książki za 25 zł ! Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej promocji  :)

Na tą pierwszą już od dłuższego czasu miałam chęć, Dubler za to dla TŻ. 


 Jak dobrnełyście do końca tego różnotematycznego postu, ale za to mam nadzieje nie nudnego  to bardzo Wam gratuluję i jednocześnie dziękuję :)


Pozdrawiam cieplutko :)

94 komentarze:

  1. Ja na łamliwe paznokcie polecam odżywki Eveline, na początek diamentową. Niektórym nie służy za dobrze, więc na początku lepiej zrobić test, mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile razy chcę kupić odżywkę właśnie z Eveline 8 w 1 w Rossmanie tyle razy spotykam pustą pułkę... Może faktycznie ta diamentową spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ostatnio filmik, że ponoć diamentowa ma mniejsze stężenie formaldehydu i może być delikatniejsza, więc jest polecana na początek. Ja używałam i 8w1 i diemantowej i obydwie sprawdziły się podobnie :)

      Usuń
    2. u mnie 8w1 się sprawdza dziś kupiłam 2 buteleczkę :)

      Usuń
  3. Eveline jest fajna, ale mi okropnie wysuszyła paznokcie i zaczęły pękać okropnie

    OdpowiedzUsuń
  4. apetycznie to wygląda :)
    Zapraszam
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do wzięcia udziału w I edycji NATURLANDIABOX, na blogu www.natur-landia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Ci do paznokci odżywki Eveline, są na prawdę dobre. Ja sama zawsze gdy mam na prawdę poważne problemy z paznokciami kupuję witaminę A w płynie i pomaga na prawdę bardzo, a to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję na początku z witaminą A :) jestem bardzo ciekawa efektów ! dziękuję :)

      Usuń
  7. "sprzedane"- polecam autorki Betty Mahmoody. sama mam problemy z paznokciami i nie wiem co mam zrobić z nimi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o tej książce, ale z pewnością po nią sięgnę :)

      Usuń
  8. Czytałam "Sprzedane" i wielce się nie zachwyciłam, mimo wstrząsajacych faktów nie podobał mi się sposób w jaki ta książka była napisana, bo po parunastu stronach się nudzi :D Zapraszam na nowy, krótki post ;* Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem dopiero na początku ale muszę stwierdzić, książka przypomina mi bardziej reportaż.

      Usuń
  9. mm pycha ciasteczka kiedyś robiłam podobne :3 zapraszam: wero-vera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi majówka mija bardzo słonecznie. <3 Myślę, że u cb pogoda się poprawi. c:

    http://psychologicallyill.blogspot.com/ ~ obserwacja za obserwację.? (zależy mi na tym, ponieważ zbieram 500 obs. na design). :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj i u mnie deszczowo strasznie i beznadziejenie :( SLiczny outfit :) uwielbiam ramoneski i czerwone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie ;) Takie ciasteczka uwielbiam! Co do paznokci spróbuj zawsze pod lakier kłaść odżywkę (np. z Eveline), gdy zmywasz lakier co kilka dni nałóż oliwkę i chwilę odczekaj, aż wchłonie. A jeżeli chodzi o suplementy to wielu osobą pomaga Belissa, moim zdaniem wystarczy pić magnez i wapno naprzemiennie ( w aptece można kupić taki rozpuszczalny do picia) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marze o tego typu butach.;) Świetny blog.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasteczka wyglądają przepysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwoielbiam odżywkę Manhattan Pro Care Nail Repair i Eveline 8w1. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam Eveline 8w1 i uratowała mi paznokcie :) odradzam za to odżywki z miss sporty i avonu, bo nic mi nie dały, nie wiem czy pomogłam. A, i dobroczynnie na paznokcie wpłynąć powinny kąpiele w rozgrzanym olejku rycynowym (jakieś 5 zł w aptece).

    OdpowiedzUsuń
  18. świetną masz torebkę :)

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sama bym zjadla takie ciacho:D!


    zapraszam do mnie obserwuję Cię:D!
    http://rozalias-fashiob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja, a ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie :).
    Obserwuję :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Na problemy z paznokciami polecam domowy krem! Mnie pomaga :) przepis na moim blogu, zapraszam do przeczytania http://wmoimczasiewolnym.blogspot.com/2013/05/lubie-eksperymentowac-domowy-krem-do.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciasteczka wyglądaja smakowicie ;)Ksiązke sprzedane czytalam i uwielbiam takie ksiązki o tej tematyce, znasz jeszcze może jakieś podobne ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post:*
    Zapraszam do siebie:)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  25. smacznie tu u ciebie super spodnie mam takie zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Very beautiful look!!!

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejj, śliczne zdjęcia *___* !
    http://caramel-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your style and all your looks :) Your blog is perfect! Maybe you wanna follow each other. I follow you know ;)

    http://vintageshoesforher.blogspot.com.es/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. strój świetny :) bardzo podobają mi się czerwone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie :) robiłaś je sama czy kupione?

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam talkie ciastka!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne buty.:)Nie za duża kopertówka??;> Zaobserwujesz?;>

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam lity <3

    OdpowiedzUsuń
  34. po widokach poznaję, że jesteś z Wrocławia :) ja przeprowadzam się tam za miesiąc :) piękne miasto :) masz świetną torebkę i buciki :) w ogóle śliczna z Ciebie kobieta :)) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam lity, mam albo takie same albo bardzo podobne:). Też mam problem z paznokciami :(.

    OdpowiedzUsuń
  36. hej zobaczysz mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja... ;) Zapraszam do mnie. ;) Pozdrowienia z Wrocławia ! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. smacznie wyglądają te Twoje ciasteczka :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Super włosy i stylizacja na fotce :) A ciasteczka wyglądają przeeeepysznie <3
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojejjj ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie :)

    http://lifeisyourcreation88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie wyglądają te ciasteczka, aż chce się je zjeść. :)
    Śliczne butki w stylizacji.

    Spodobał mi się twój blog więc obserwuję, a w wolnych chwilach zapraszam do mnie.
    http://chatty-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ♥ BEAUTIFUL look! It looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem u Ciebie pierwszy raz i przyznam, że Twój blog robi bardzo fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  46. "Sprzedane" chciałam sprawić mamie na święta pod choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  47. Polecam odżywkę Eveline 8 w 1, chociaż wydaje mi się, że wszystkie z tej firmy są skuteczne. Ciasteczka mniami!

    Zapraszam na mojego bloga. Trwa akcja "Stop obgryzaniu paznokci".

    OdpowiedzUsuń
  48. I need to point out that over-all Im pretty taken with this web-site. Its very clear that you are aware of your subject matter and you are enthusiastic about it. I wish I possessed your ability to post. I have saved your blog and look ahead to additional posts.
    jeux video

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej:)

    Osobiście polecam Ci Revalid, dobrze poszukaj - wszędzie kosztuje ok 60 zł, a w niektórych aptekach (np. u mnie jest Superjednostka) 19,99 zł ;) i wcierki do paznokci, ale te już raczej w zielarskich, np. 2x5 balsam do paznokci ;)

    Pozdrawiam serdecznie + dodaję Cię do obserwowanych :)

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam od dawna problem z łamliwymi paznokciami, ale właśnie odżywka z Eveline pomogła mi w odzyskaniu mocnych i długich paznokci :) Bez niej dalej męczyłabym się z rozdwajaniem i krótkimi, nierównymi paznokietkami... Także jak najbardziej polecam :)
    A ciasteczka zabieram ze sobą ;)
    Obserwuję i czekam na nowości :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Thanks for taking the time to discuss this, I really feel strongly about it and appreciate finding out additional on this topic. If possible, as you acquire expertise, would you thoughts updating your blog with far more info? It is extremely useful for me.
    Jeux de coiffure

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie !
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Rowniez mam ogromny problem z paznokciami, ktore sa w tragicznym stanie. Biore tabletki wzmacniajace wlosy i paznokcie, uzywam odzywek do paznokci i zero poprawy.

    OdpowiedzUsuń
  54. stylizacja <3
    przy okazji zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam z blogiem, ale myślę, że każdy znajdzie cos dla siebie :) http://drugastronamysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedy będą nowe wpisy?:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow jaka ogromna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. książki! ciasteczka pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Narobiłaś mi smaka na te ciastka. : >
    www.anynblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ale świetna kopertówka!


    Pozdrawiam, zapraszam do siebie i obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdroszczę kopertówki! Jest genialna, w ogóle cały outfit, sceneria..:)

    co powiesz na wspólną obs?:)
    nomadiccabbage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepis wypróbuję na pewno, dzięki! A stylizacja po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetnie wyglądasz, spodnie cudne !

    OdpowiedzUsuń
  63. Też niestety mam problem z łamiącymi się paznokciami. :/

    OdpowiedzUsuń
  64. piekna torebka, a lity uwielbiam! :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowna kopertówka. Robi wrażenie też bym taką chciała. Ciekawy blog zajrzę tu jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  66. Your mma website, nwere ike bara uru n'ihi na ọtụtụ ndị. M nyere a njikọ, M anya na ị na-ekweta, na-ekele gị.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń
  67. Dobra odżywka wystarczy by paznokcie wróciły do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  68. http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/
    http://tunisie-esthetique.wifeo.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń