Obserwatorzy

piątek, 2 października 2015

Estee Lauder a może zaaapachowy zawrót głowy ?

Cześć Kobietki :)

Wróciłam. Po dwóch latach...Znów mam więcej czasu :) Pomyślicie pewnie jak można było nie móc znaleźć chwili czasu by chociaż od czasu do czasu coś wyskrobać...Wiem że mogłam też dać znać że na jakiś czas kończę swoją przygodę z blogowaniem. 
Ale takie niespodzianki są chyba fajne ? :)
Co u mnie? Wiele nowych miejsc , wiele nowych zdarzeń , wiele nowych ludzi i miejsc .W efekcie końcowym wylądowałam na wyspach... :) 

O czym macie ochotę poczytać ?
Następny post to Wasz wybór! :)
 Perfumy a może coś o Estee Lauder ? 
Piszcie !




Buziak! :*

8 komentarzy:

  1. To dopiero powrót! :-) Ja wróciłam po 2,5 tygodnia i myślałam, że długo mnie nie było. ;-P

    Fajnie, że znowu piszesz!

    Ja oczywiście głosuję na perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie dawno powróciłam do blogowania po półrocznej przerwie. :)Chętnie poczytam zarówno o perfumach jak i o podkładzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie dawno powróciłam do blogowania po półrocznej przerwie. :)Chętnie poczytam zarówno o perfumach jak i o podkładzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten podkład z EL w granatowym opakowaniu, nie przepadam za nim :( Cena jak z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Kami menyediakan obat untuk pengobatan berbagai masalah kesehatan, dengan menggunakan obat yang telah disediakan dan biji-bijian dapat menyembuhkan penyakit sepenuhnya.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń