Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2011

Lirene, Aqua nawilżenie

Witajcie :)
Juz mnie tu troszke nie było ale dziś postaram się  nadrobić :)  Na dziś przygotowałam Wam recenzje kremu z Lirene dermoprogram, Aqua nawilżenie, Krem intensywnie nawilżający na dzień. Jest to mój NUMER 1 !Zuzyłam już trzecie opakowanie więc pomyślałam, że warto napisać o nim pare słów :)
 Jak stosować ?
Krem stosować codziennie na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Nałożyć  krem delikatnie rozprowadzić i wmasować.Delikatna formuła kremu błyskawicznie wnika w skórę, nie pozostawiająć tłustej warstwy. Idealnie nadaje się pod makijaż.

Zalety :
  • świetnie nawilża jak to obiecuje producent 
  • nie pozostawia tłustej warstwy 
  • nie zatyka porów
  • swietna konystencja - taka "mokra"
  • jest bardz wydajny 
  •  moja skóra jest o nim gładsza 
  • buzia jest odświeżona 
  • ładny zapach 
Wady :
  •  ja ich nie znalazłam :) 

Dostępnośc :
- ja nie miałam problemu z zakupem, w każdej mniejzej i większej drogerii go widziałam :) Trudno mi powiedzieć tylko czy jest z Naturze bo nie mam jej u siebie :)

Od czasu do czasu używam też  z tej samej seriii  Głęboko nawilżającej maseczki kojącej i świetnie im idzie razem w parze :)


Jeśli jesteście zainteresowane moge napisać o niej coś więcej :)

3 komentarze:

  1. A do jakiej cery go stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://raroika.blogspot.com/

    KONKURSY - lewy pasek bloga.

    Dodaj do Obserwowanych.

    Zdjecia z sesji, backstage.

    OdpowiedzUsuń