Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2011

Manhatan, Perfect Adapt Make Up

Ufff... już tak mnie straszyli z tym laptopem, ze spięcie ładowarka zrobiła, że sie nie da nic odzyskać a tu prosze jakoś chodzi :) I oby chodził drugie sto lat:) A teraz konkrety :) Obiecałam dodac recenzje podkładu , a raczej fluidu z Manhatanu, Perfect Adapt Make Up  i słowa dotrzymuje



O produkcie :
Specjalne pigmenty dopasowują się do koloru i struktury skóry. Dzięki lekkiej teksturze fluid jest prawie niewyczuwalny na twarzy. Dla naturalnie pięknej cery delikatnej, matowej i bez smug. Do każdego rodzaju cery. Przetestowany dermatologicznie.

Zalety :
  • - idealnie się dopasowuje do cery     
  • - nie ciemnieje na buzi
  • - nie pozostawia smug
  • - przyjemna konsystencja
  • - nie zapycha porów
  • - nie podrażnia
  • - jest wydajny
  • - trwały

Wady :
A żeby nie było tak kolorowo to również posiada wady :
  • - POPMKA !! jak dla mnie cos strasznego ;/ jak za pierwszym razem nacisnęłam to fluid idealnie rozpryskał się na mojej ścianie, jest bardzo problematyczna , trzeba umieć się nią posługiwać.
  • - nie matuje, ale producent nie obiecywał żadnego większego krycia, w moim przypadku prawie w ogóle nie ujednolicał , natomiast moja koleżanka w tej kwestii nie narzekała
  • - fluid jest dostępny w 4 kolorach dużo/ mało ? Ja posiadałam tej najjaśniejszy, bo jestem bladziutka to na jego dopasowywalność nie narzekałam wręcz był pod tym względem idealny.

Jak trafił w moje ręce?
W sumie przez przypadek,bo… Kupiłam jego kolegę Perfect Cover Make Up, ale niestety okazał się być za ciemny;/ poczytałam troche opini na wizażu i pomyślałam, że dokupie i będę sobie mieszać jeden i drugi – zobaczymy co z tego wyjdzie. I musze powiedzieć, że  wyszło coś całkiem fajnego. Trzymali się razem nawet 6 h, idealni kompanii – na deszcz ,śnieg  i upały.

Dostępność i cena:
Typowe 30 ml  w cenie ok. 25 zł o ile dobrze pamiętam.
Widziany w Rossmanie , Naturze innych mniejszych i wiekszych drogeriach.

Czy kupię ?
Tak ale raczej nie w wersji solo tylko z Perfect Coverem

Mam nadzieje że coś pomogłam .




5 komentarzy:

  1. Dość dobry podkład jak za tą ceną, może nawet kupię niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze ;-) moze sie skusze tymbardziej, ze nadal szukam lepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. When you want to buy Twitter followers, there are numerous packages on offer
    online. You can also attract twitter followers while offline.

    Whether you're building your Twitter followers in the <.

    my blog post ... Buy cheap Twitter Followers

    OdpowiedzUsuń
  4. Schwartz's work with his OCD patients was highly successful. Rather, your hands are up to your mouth, your nails have been nibbled away before you even notice what you have done. Fourth, you can adopt one of the most popular and practical nail biting remedies.

    Here is my website; How to stop nail biting

    OdpowiedzUsuń
  5. Join a good online dating site and start meeting people today.

    Because you are not acquainted with the person you are
    communicating with, it can be hard to understand jokes or sarcasm.
    If someone asks for money or wants you to get involved
    in their problems, this is another sign that they
    may be trying to take advantage of you.

    Look at my website ... the tao of badass pdf

    OdpowiedzUsuń