Obserwatorzy

środa, 26 października 2011

W co owiniesz szyję tegorocznej zimy ?:)

Witam Was Kochane!
Ale mialam dzis potworny dzień! Gorzej być nie  mogło! Jestem wściekła!Studiuje w mieście które jest oddalone od mojego domu rodzinnego aż o 250 km! I dziś w końcu miałam wrócić do siebie:) Zadowolona że w końcu spotkam sie z rodziną i przyjaciółmi pędzę na dworzec nie czując przy tym nawet obciążenia jakie mi zapewniały bagaże. I nagle słyszę od kierowcy, że nie mam rezerwacji, oczywiście tłumaczenia ze dzwoniła i rezerwowałam, żeby lepiej poszukał na nic się nie zdały.....Dzwoniłam oczywiście do tej firmy ale ona przeciez nie rozumie jak to się mogło stać i jedyne co może to mnie przeprosić, albo jak ktos nie przyjdzie wskoczyć na jego miejsce. Byłam taka wściekła! Zwłaszcza że nastepny bus mam dopiero jutro!Ehh....
Z powrotem oczywiście już było mniej przyjemniej i walizka była cięższa i humor do niczego. Chciałam Was tylko ostrzec przed niekompetencją niektórych przewoźników na których może każdy trafić!

A teraz coś z innej beczki. Bardzo podobają mi się kominy, kołnierze , szale z różnymi nazwami się spotkałam :) Ostatnio sama szukałam dla siebie idealnego i dopiero udało mi się go kupić w C&A  w koloże beżu za 47,20zł !:) Cena była obniżona o 20 % naprawde był wart 59 zł :)Niestety nie mam kabla do aparatu i nie wstawie zdjęcia ale tóż po weekendzie nadrobię :) A na pociezzenie pare innych :








Zastanawiałam się czy nie zrobić recenzji mojej prostownicy Remington 7902   , może któraś ma ochote ją kupić  lub się czegoś więcej na jej temat dowiedzieć, co o tym myślicie?

23 komentarze:

  1. a co studiujesz, pedagogikę, czy dziennikarstwo? :P
    recenzję prostownicy proponuję zrobić (sama nie skorzystam), bo wiele dziewczyn szuka konkretnych informacji innych niż te, które wylicza w zaletach producent. wiem, bo moja koleżanka kupiła prosotownicę właśnie ze wzgl., na recenzję na blogu. firmy powinny płacić za takie rzeczy :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do prostownicy to sama nie używam więc nie jestem zainteresowana, ale zdaję sobie sprawę, że jestem jednym z nielicznych wyjątków więc to pewnie dobry pomysł :) A Co do kominów to całą zeszłą zimę w jednym przechodziłam i choć co prawda nie był zbyt wygodny, można nimi operować w znacznie mniejszym stopniu niż np. szalikiem, za to w największym mrozie nie miał sobie równych. Był cieplutki, żaden podmuch wiatru ani płatek śniegu się nie przedostał :D I nawet nie wiem czy też nie był z C&A :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na zimę muszę zakupić komin! myślę że to jest must have tegorocznej zimy:) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. tez wlssnie planuje sobie jakis fajny komin sprawic;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kominy, szale, chusty! jest to mój nieodłączny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie kupię gruby ciepły szal na tegoroczną zimę ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz kupiłam fajny, mięciutki komin w Pepco za 19zł :) na zime musze kipić jakiś grubszy :)
    A recenzje prostownicy też możesz wrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem jest super :) używam go zawsze rano - przed podkładem :) fajne szaliki, tylko gdzie takie można znaleźć?

    lubisz ser? Sprawdź dlaczego pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze zdjęcie, o ktore prosiłaś mojego płaszczyku :
    http://i44.tinypic.com/6ro9hw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubrania . Cudne szale i buty . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. boże ! W tym roku zakochałam się w dłuuugich swetrach i grubych , ciepłych chustach/szalach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio także rozglądam się za jakimś cieplutkim i grubym szalem na zimę. :)

    Recenzję chętnie przeczytam, osobiście rzadko prostuję włosy, ale na jakieś większe wyjścia obowiązkowo muszą być 'ogarnięte' ;D

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  13. te kominy są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam dwa kominy-beżowy i czarny i jestem z nich szalenie zadowolona, są bardzo ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog. na pewno będę wpadać częściej.
    obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    zapraszam do komentowania i obserwowania. na pewno się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. noo świetne te rzeczy:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się wszelakie kominy, duże kołnierze i długaśne szale- za to lubię okres jesienno/zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłam dzisiaj gruby komin, opada az na ramiona, będzie cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie inspiracje ! bardzo fajnie tu u Cb :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kominy są spoko ! koniec z guzłami w szalikach :)

    OdpowiedzUsuń